10 februari

Hellu på er!
ligger i soffan och tittar på någon film som går på tv, håller på att somna så tror det blir en powernap snart haha, helt slut efter att ha stått i köket och målat i 5 timmar... drygt men nu börjar färgen torka så vi hoppas det blir bra. 
var även in till stan igår och sprang i ett x antal timmar så man är lite öm i fötterna efter allt shoppande, hade varit liiiite glad om jag hade handlat något till MIG alltså kläder eller något, ja ni vet vad jag menar MEN jag förstår inte, vi handlade lite blommor, hygienartiklar, färg m.m inte mycket alls men ändå när vi kom hem hade jag bränt över 1000 kr. känns helt skumt men jaja.
 
såhär känner jag just nu! godnatt för någon timme!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0