10 september

Sista lediga dagen idag innan man ska tillbaka till verkligheten och jobbet i morgon. Helt sjukt så fort dagarna går!
Tillbringade gårdagen hos mamma med fika och massa mys! Sen skjutsade R mig till tove så pratade vi lite skit och hade trevligt! känns skönt att ha vänner runt sig som man vet alltid finns där!
senare på kvällen hamnade vi hos mig, malin kom också hit så vi köpte lite gott, pratade massa och tittade på idol, själv hatar jag idol men man får ju ställa upp för laget ibland.
 
Idag blir det bara häng i soffan till massa filmer, ska även slänga ihop en kladdkaka lite senare! blev så grymt sugen på det!!
Så ser min tisdag ut! inte så intressant men så är fallet!
 
Ha en bra dag alla fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0