are you happy?

Zara larsson låt "she is not me part 2" går i repeat i lurarna och jag måste säga att jag älskar den låten!
Allt är så suddigt och jag vet varken upp eller ner.
Den största frågan är väl are you happy? har frågat mig det ett par gånger nu och får alltid samma svar.
Vill helst stoppa huvudet i sanden och stanna där, behöver en paus, behöver energi, äventyr, positiva tankar ja ni förstår säkert.
Huvudet känns som myrornas krig, alla dessa svarta och vita prickar är tankar som flyger runt och till slut vinner mörkret... tårar och skrik i min ensamhet och jag önskar jag var 8 år igen och allt man behövde var en kram av mamma och problemet var löst och borta. Men jag är inte 8 år längre, problemet försvinner inte bara för att man knäpper med fingret.
One step at a time!
 
 
 
 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0