Förbjuden tanke

Ibland slår det mig, oftast när jag är ensam att jag tänker en tanke man inte får tänka, tro inte självmord nu för då är ni ute och cyklar...
Tanken när man tänker tillbaka och undrar hur det skulle varit om jag valde en annan väg, om jag tog höger istället för vänster, hur hade det sätt ut då? Om man då hade haft lite egen stake och inte lyssnat så mycket på andras åsikter och skitsnack, vart hade jag varit då?
 
Det är tillåtet att drömma och fundera... men om man sen vill handla därefter är upp till var och en... Jag däremot valde att svänga höger och det är inget jag ångrar men ibland undrar jag, bara undrar hur det hadde sätt ut om jag inte valt att gå åt det hållet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0