alla H dag

I morgon är det alla hjärtans dag, den mest romantiska dagen på året, har ni allt klart tills i morgon nu då? Har ni planerat något speciellt för er partner, köpt något fint eller blir det bara en mysig middag och en massa romantik?
 
Själv ska jag jobba till 14 och sen skynda mig hem för att fixa i ordning allt innan R kommer hem, om jag har tänkt rätt så kommer jag hinna allt jag planerat innan dess men vad som helst kan ju hända men jag håller tummarna. Mysigt vet jag inte om det kommer bli, Han har träning nästan direkt när han slutar jobbet så det blir väl att slänga i sig middag och sen blir han borta till 21... inte så kul men men,
Vi har även tillbringat 2 år tillsammans i morgon hihi <3
 
 
 
Till alla er singlar där ute, sörj inte denna dag! har du ingen att spendera den med, ge en massa kärlek till dig själv, en massa godis, ansiktsbehandling, ja you name it, vad du än tycker om UNNA DIG DET!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0