EJ OKEJ

Vi har länge planerat en utlandsresa till las palmas, vi planerade att åka i oktober och bli borta  4 veckor... boende och allt var klart men saker gick snett. Robin bröt båtbenet i en fotbollsmatch innan sommaren och blev sjukskriven i tre månader... Jag å andra sidan krigade igenom hela sommaren utan semeter för att få ihop pengar till resan som nu inte ens kommer bli av för att sjukhuset inte vill operera robins hand. Ja så vad ska man göra? Han har nu varit sjukskriven i 4 månader...om hans hand inte läkt på dessa 4 veckor blir det operation hade läkaren sagt nu när han var in på koll och då blir han ju sjukskriven i ytterligare ett par månader!? Blev rätt arg och frustrerad när jag fick veta det här.
Hade sätt fram emot utlandsresan, hälsa på mamma och bara ha det skönt!
För er som inte vet så bor min mamma i spanien från september till maj, rätt avis och hon är rätt saknad dessa månader när man vanligtvis brukar ringa henne flera gånger om dagen och bara prata eller vända sig till henne när något är knas! funkar ju inte riktigt på samma sätt när hon är där nere! men det blir nog en resa dit efter jul hoppas jag!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0