5 februari

Ibland önskar jag att jag hade en tidsmaskin, göra om och göra rätt.
Det man inte kan få vill man ha som man brukar säga.
Ung och dum, man hade ingen egen vilja eller så vågade man inte chansa och testa...
Ibland undrar jag hur det skulle ha varit om jag hade vågat chansa.
Men man lär sig av sina missar i livet och det är bara att resa sig och hålla huvudet högt över ytan.
Även om det finns saker jag ångrar i mitt liv som jag gärna vill få ogjort eller saker jag inte gjort som jag borde så har jag det helt awesome nu, det är inget fel på livet idag men tanken slår mig att en tidsmaskin skulle vara bra ibland....
 
saknar den tiden lite.


 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0