fit for fight

Har precis kommit hem från en timmes hårdpass på gymmet! Känns så otroligt skönt att ha kommit igång regelbundet igen. Ska försöka hålla i det såhär 2 gånger i veckan så kommer jag nog få det resultat jag strävar efter :)
Men för att nå mitt mål kan jag inte bara träna, jag måste även äta nyttigare, oftare och i rätta mängder... annars kommer jag inte lyckas.
mer av det nyttiga och mindre av det goda ;)
 
Har ni några tips på hur man ska lägga upp en strategi för att snabbast få resultat?
 
Påt igen i morgon!!
 


Kommentarer
Kajaken

Promenad före frukost, helst längre än 30 minuter. Samt 3-4 gympass om dagen, gärna fokus på lite större muskler. Du som tjej vill antagligen inte ha alldeles för mycket muskelmassa. :p

Dra ner på fett och kolhydrater. Undvik bröd, alkhol, godis, och diverse fett bomber. Du ska nästan sträva efter 0% fett/kolhydrat intag varje dag, förutom en gnutta bra fett som t.ex raps / oliv olja på sallader. Sen ska du köra på ren protein, kyckling, lax, kött m.m så ska du se att resultaten kommer fortare än du tror. Har själv gått ner 4 kg på 2 veckor

Svar: 3-4 gympass om dagen var väl att ta i... tror du menar i veckan? det suger ju att man ska behöva strunta i allt man tycker om för att bli "smal" tänkte köra på att jag fortfarande äter pasta och sånt men mycket mindre och mer sallad istället och träna i massor?! funkar inte det lika bra?
emelierebecca.blogg.se

2012-08-28 @ 14:43:40
Kajaken

3 -4 gympass i veckan ska de naturligtvis vara.

2012-08-28 @ 14:44:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0