11 december

Hej på er!
var in till stan igår för ett snabbt läkarbesök, och sen blev det lite julklapps-shoppning med lollo och hade mysigt på Gränby.
HATAR NORDEA!
Man åker till stan för att handla julklappar och man vet att man har pengar och sen när man tittar kontot efter man handlat får man en chock...MORR! Då har man helt glömt bort att helgens köp dras ju inte direkt på helgerna utan på måndagar.... SHIT... man vet lixom att nu har jag handlat för si och så mycket och jag har så mycket kvar, sen tittar man kontot och det stämmer inte alls...
men men,
Kan väl inget annat än säga att jag skämde bort hjärtat med en massa julkappar som jag bara längtar tills han öppnar, han fick även en tidig julklapp igår, hihi.
 
Men idag tänker jag bara mysa i soffan med te och andra avenyn, köra en tvättmaskin också kanske.
Hoppas ni får en bra tisdag.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0