3 december

God morgon!
Hade inte tillgång till dator igår och jag orkade inte sitta och bråka med mobilen för att göra ett inlägg så det blev inget alls, var dock helt slut efter helgens slit på jobbet så somnade direkt när jag la mig i soffan bredvid min favorit som hade gjort så mysigt här hemma med hela nedervåningen fylld med ljus och mys-pys :) han är för underbar!
 
Om en stund ska jag gå ut i alla dessa minus-grader och försöka få igång bilen så jag kan ta mig till sjukhuset, önska mig lycka till med det och även på sjukhuset för min lilla mongo-tå, inte för att jag tror han kommer göra något åt den men man kan ju alltid hoppas.
Dagen slutar inte där, efter sjukhuset ska jag hem och göra mig i ordning för eftermiddagsjobb.
JUST DET!! shit, har helt glömt att åka till mamma på 2 veckor, kanske borde göra det.... fixar det på onsdag innan jobbet.
 
usch! jag vill inte gå ut!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0