4 december

God morgon i kylan!
Allvarligt... vi har elementen på max och vi fryser ändå här hemma, iaf jag :/ vi lär ju laga de två fönster som en liten filur lyckades ha sönder, så det är ju där kylan kommer in. SVINKALLT!
Nåväl, det snöar idag tyvärr, tycker att det räcker nu....
 
Kan ju berätta hur det gick på sjukhuset... jag fick komma in 20 minuter för sent och han konstaterade att det inte var någon fara, ingen inflamation eller liknande. Så jag fick tips på två st salvor som jag ska använda morgon och kväll och sova med kompress, och med tiden ska det läka... INTE PETA! haha
 
nej nu måste jag slänga i mig något ätbart och sen åka till stan med susanna ;)
 
hörs senare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0