6 december

Hej på er!
Det blev inget inlägg igår, hade fullt upp heeeela dagen. Jobb 9-16 och sen tog det tre timmar för mig att komma hem, i vanliga fall tar det runt 30 minuter men inte igår... Fick samtal efter samtal att stanna kvar i östhammar över natten eftersom det inte var väglag för att bege sig ut i trafiken, men envis som jag är skulle jag ta mig hem...
När jag kom till gimo var jag överlycklig att det inte var långt kvar hem men såklart när vädret jävlas så var det en olycka längre fram på österbyvägen så där stod jag och väntade till strax efter 5 när en brandman kom fram och sa att det skulle vara avstängt i MINST 1 timme till så jag fick vända och åka via Alunda.... HELVETE tänkte jag för mig själv, och visst blev det ett helvete, vägen genom alunda var inte plogad för 5 öre och jag körde fast ett x antal gånger på den vägen & jag vet inte hur många svordomar som flög ut ur min mun men efter mycket om och men så kom jag hem... halv 8 klev jag innanför dörren och var överlycklig att vara hemma.
Har lovat mig själv att nästa gång det blir sådant skitväder kliver jag inte in i en bil!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0