bambi på hal is

Hej igen!
Nu har jag kommit hem från stan och har precis avslutat en Facetime med mamma & nicke :)
Snart sticker viii!!! längtar som F*N!
 
Anyway, fick med mig hem det jag ville (dock en annan vinterjacka än den jag tittade ut, det var ju en herrjacka haha)
Det var ganska mycket poliser ute idag, tror vi såg tre bilar som blev stoppade, (busar) det var även ett par stycken bilar som hade hamnat i diket så man tog det väldigt lugnt på vägarna.
 
Nu sitter jag med massa ljus som värmer & tittar på julkalendern, funderar starkt på om jag ska åka till ica och köpa något att äta eftersom det inte är kul att laga mat till sig själv eftersom sambon är i stan på konsert.
 
Massa mys!
 
Puss ♥


Kommentarer
Winberg

Snygga filtar!!

2012-12-07 @ 11:37:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0