glädjerus

Hellu!
har haft lite fullt upp nu dom senaste dagarna, men nu har jag landat och resväskan är färdigpackad, överfull men känner att jag hellre har för mycket saker än att behöva känna att något fattas! right?! hihi pirret i magen har sakta börjat, tror inte det kommer bli så mycket sömn inatt... men jag LÄNGTAR SOM SATAN!
Att få träffa kära mamma och nicke som jag annars bara pratat med via datorn och Facetime men i morgon får jag äntligen krama om dom båda två!!
Detta blir nog mitt sista inlägg för idag skulle jag tro, får se, sen blir det nog inlägg via mobilen och en hel del bilder under veckorna! :)
 
xoxo
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0