tjabba tjena mittbena

Helgen har varit hyfsat lugn, har jobbat så det blev inge alkohol. Men det klarar jag mig bra utan.
I lördags efter jobbet tog jag mig hem till kära pappa och hälsade på, känner att vi ses alldeles för lite och nu efter allt tråkigt som har hänt så vill jag finnas där lite extra för dom.

Just nu står allt still, ingen större förändring, det går som i vågor men jag håller mina tummar för att det kommer lösa sig till det posotiva och att allt blir bra.
 
Efter att ha varit där ett par timmar var det dags att göra sig i ordning för att åka och fira Frida som fyllde 20 stora år! ÄNTLIGEN! som de flesta skulle ha sagt, att man äntligen får gå och handla godsaker själv haha! men jag själv får vänta ett par månader till innan jag får känna den lyckan ;) men det är inte långt kvar, 4 månader hihih :)
Prövade en ny stil med håret... har aldrig gillat mittbena förut men jag kände att det var på tiden att pröva och faktiskt så tyckte jag det kändes helt okej. vad tycker ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0