ingen rubrik

Vad är det som händer? vart är solen,värmen,SOMMAREN?
Men det är ju det här som kallas den "svenska sommaren" så varför blir man fortfarande besviken på att det nästan varje dag är dåligt väder under den här tiden på året...

Man får helt enkelt åka utomlands för att få njuta av det man längtar efter de 9 månader av året som inte är sommar ;)

Idag är jag är lite seg det är inte bakfylla utan sömnbrist hehe, så för min del är det soffhäng under täcket med filmen up och massa mjölk. Helt okej innan jag ska börja göra mig i ordning för 20års fest ikväll.

hoppas ni kommer få en helt awesome lördag!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0