inte okej mobil

HTC wildfire S... universums sämsta uppfinning!
ni minns i det tidigare inlägget jag gjorde om att mina linnen kommit? anyway... i morse när jag laddat klart telefonen fick jag starta om den, det kom upp en massa inställningar som man måste fylla i när man precis fått en mobil om land, språk, operatör osv osv... när det var klart märkte jag att alla appar och sms var borta. jag tänkte inte så mycket på det tills jag insåg att för att jag ska kunna hämta ut paketet behöver jag numret som jag fick på SMS igår!!! Dåligt arg!
åkte ner till OKQ8 för att se om jag kunde hämta ut det ändå när jag berättade vad som hade hänt... inget positivt resultat, ska tillbaka dit vid 5 och se om hon har hittat det för hon sa att dom inte ens fått in något paket i mitt namn. Har mailat modekungen.se för att se hur jag ska göra men har än inte fått något svar.

Det går bra nu kompis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0