sömnpiller

Det känns lite sådär att man precis har vaknat och klivit upp ur sängen, fick knappt någon sömn inatt så jag var värd att sova lite längre tycker jag. Är fortfarande lite seg så man kanske ska ta sig en dusch så man vaknar till.
Nattens bravader började med att väckarklockan började ge ifrån sig massa störningsljud, ni vet när någon ringer eller precis innan man får ett sms blir det som en störning i klockan... så lät det i 2 timmar inatt, inte hela tiden så man vaknade lite titt som tätt av det så det slutade med att klockan flög in i väggen. Efter det fick man sova till 4 för då började katten jama och härja för hon ville ut... bara resa sig och gå ner och släppa ut henne... två timmar senare ringde robins alarm, dags för honom att åka till jobbet. Sen fick jag sova.

Men men, no hard feelings!

Nu ska jag äta frukost och börja med dagens planer.
vad ska ni göra för kul idag?

PS. finns det något som jag borde skriva mer om eller mindre, kom gära med förslag på vad ni vill att jag ska skriva om eller veta.

Ha en bra onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0