brumbrum

God morgon världen!
Snart är det dags att åka till tierp för att besikta bilen...på en söndag?!
Det känns ju lite sådär eftersom jag idag har sovmorgon för att jag ska jobba kväll idag så var jag så himla glad igår för att jag skulle få sova ut idag, ingen idiotisk klocka som skulle ringa... men icke, strax innan 07.00 ringde klockan och det var bara att gå upp.
Jag får gå och lägga mig igen sen när vi kommer hem och försöka sova några timmar, inte mycket sömn inatt, vaknade vid 1 och hade svårt att somna om, sen var det dags att vakna en gång till vid 4. Det sög ju rejält! när man får sova kan man inte... så typiskt.

Jaja, det positiva är väl att solen lyser så om den fortfarande vill visa sig framme utan en massa moln i närheten när jag kommer hem blir det bikinihäng istället för att sova efter besiktningen.

Hoppas alla får en bra söndag, bakis eller inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0