10 november

God morgon var väl lite sent påtänkt kanske men faktist är det morgon för mig. 
Bakfull och jävlig så vad ska man säga... det var hårt igår  hihi. 
 
ska försöka få i mig något att äta, mår som en överkörd padda, skyll mig själv får man väl säga men kul var det igår i alla fall :) efter mycket om och men kunde jag övertala sambon så han åker och hämtar min pizza jag längtar efter men som jag dock inte kommer kunna äta... hatar att vara bakfull!!!! känns som att maten ska vända direkt när man svalt den.. INTE OKEJ! kanske inte så rolig info men det är ju så.. inte för alla men för vissa och jag är en av dom. 
Åååh drygt att man ligger och tittar på ett matprogram när man mår såhär haha. men men ikväll blir det lugnt och bara ligga i soffan hade jag tänkt, (soffpotatisen) 
Man kanske ska börja dricka resorb på kvällen så man lindrar baksmällan en aning haha. vore värt att testa eller vad tror ni? 
 
hoppas ni alla får en bra lördag. 
 
Over and Out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0