16 november

Go' morgon!
angående det jag skrev igårkväll om piercingen så kan jag meddela att den fortfarande sitter kvar, kurerar den med alsolsprit och helosansalva.
vet ni något man kan göra så den mår som den ska? inga problem med den alltså.
Men jag antar att detta är min kropps sätt att säga att det inte ska sitta nånting där. Kul att man kommer få gå med ett stort ärr där istället. Därför jag vägrar ta ut den :/
HJÄÄÄÄÄÄLP SÖÖÖKEEEES!!!
 

Annars idag blir det lugnt, ska träffa fin vän senare ikväll och bara ta det lugnt, vi ska bla till en fest som har anordnats här i österby, nyktra blir vi dock för jobbet kallar i morgon. Cash!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0