19 november

Det ser inte direkt ljust ut för sas... följer nyheterna och tidningarna mer nu är vad jag mågonsin gjort under mina 20 år haha. Håller alla tummar och tår att dom inte går i konkurs så vi slipper köpa nya flygbiljetter!
 
Annars idag har jag inte gjort så mycket, klickat hem lite kläder till utlandsresan och en BIKINI! :) efter mycket om och men hittade jag en hyfsat snygg som jag tror kommer passa, det var nämligen BH-storlekar så jag hoppashoppashoppas!
hittade nämligen allt jag beställde hem på rea så det var ju kanoners! hihi
vad tycks?
denna top
trosan
Detta röda linne är djupare i ryggen än på bilden
 
 
Men nu har jag lovat mig själv att efter nyår ska jag INTE beställa någonting alls under heeeela 2013! Ett löfte jag måste hålla för min egen del, Då har jag två nyårslöften men jag kommer greja det!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0