23 november

Usch! den här fredagen kommer inte bli rolig har jag en känsla av.... den började åt HEL*ETE och den har bara fortsatt i samma spår så det här kommer bli en hemsk fredag.
  1. jag har världens sämsta morgonhumör
  2. Robin skrämde livet ur mig innan han åkte till jobbet (jag hatar att bli skrämd)
  3. tvn i sovrummet funkar inte som den ska (tar alltid på en film när han åkt så jag kan somna om)
  4. får lägga mig och trängas i soffan med två totalt efterblivna katter
  5. vaknar kl 9 av att telefonen har terror med samtal
  6. Datorn jag sitter vid just nu börjar säga upp sig (internet svarar inte osv)
  7. ARG!!!!!
Har också en känsla av att kläderna jag beställt inte kommer sitta som jag vill och/eller att bikinin mot förmodan skulle vara för liten :(
 
Önska mig lycka till senare i eftermiddag när vi ska åka till stan. Förvånar mig inte om jag skulle halka på ett bananskal eftersom dagen såhär långt har gått så otroligt bra.
Usch!
 
jaja hoppas ni kommer ha en bättre fredag än mig. :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0