27 november

God morgon bloggen!
ska försöka somna om om en stund, kände att det var dags för ett inlägg först bara. Måste bara få lite tips ang en grej...
Nog för att jag alltid har misstänkt att vår minsta katt som nuförövrigt är 1 inte har alla hästar hemma, hon jamar konstant, ska alltid vara med ÖVERALLT i huset, man får inte ens vara på toa ensam för då krafsar hon sönder dörren. (sällskapssjuk eller vad?) 
anyway, hon blir helt galen när vi försöker släppa ut henne, Max är hon ute 10 minuter, nästan som att hon är rädd för att vara ute, men att något inte stod rätt till på riktigt kom nu dom senaste månaderna när hon har fått nån idé att man ska göra sina behov bredvid och to.m i matskålen...då menar jag BÅDA behoven det kan ju inte vara ett normalt beteende när hon var "rumsren" då vi köpte henne. 
Senast nu i morse när jag skulle ge dom mat hade hon kissat i ena skålen. 
Vet att dom (hon) borde vara ute på nätterna så vi slipper der här men det känns elakt eftersom det är så kallt ute. 
 
Någon som har tips på hur man kan lösa det här?! 
hon är kastrerad!! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0