29 november

God morgon!
Har precis pratat med sjukhuset och fick tid på måndag, hoppas min läkare kan hitta ett botemedel eller något haha.
 
Annars idag ska jag kanske åka in till stan med svärmor och sambons lillebror. Men det är inge kul att vara i stan utan pengar för då hittar man bara en massa man behöver/vill ha. som igår hittade jag ett par vinterskor (precis sånna jag föreställt mig i huvudet) som jag måste köpa (inte så skönt att gå i converse i vinter) och så hittade jag en MYS-filt som jag letat efter i flera månader... men jag få köpa det nästa vecka när mina pengar rullat in...
 
Nu ska jag fixa mig lite, klä på mig och greja,
vi hörs kanske senare ikväll.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0