baka baka liten kaka

Idag har man fått mycket gjort, var till mamma och fixade lite, tände ljus på kyrkogården för dom saknade, åt lunch med malin och sen kom tove och baby-hunden på besök. Vi tog en sväng till bageriet för att jag skulle beställa smörgåstårta tills i morgon, men dom behövde ha beställningen minst två dagar innan så det sket sig rejält... kände paniken för jag ville ju verkligen ha smörgåstårta & så snälla vänner man har och turen att man hade dessa två här idag som vet hur man gör så vi satte oss ner och skrev vad som behövdes och gjorde två egna!
Extremt nöjd tack som F*N tjejer!!!
kolla in mästerverken ;)
TADAAA!
Får se vad vi får för betyg i morgon när dom ska serveras ;)
 
Nu ska jag ut och ta en promenad.
 
Over and Out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0