bio maraton

Hellu!
Alla twlight-fans, idag är det twilight-maraton på alla biosalonger i uppsala hörde jag nyss. del 1-2, Trodde det var premiär idag på kvällen men så fel man kan ha. haha Det var ju i morgon/inatt,
det var visst en massiv kö utanför salongerna idag & det finns inte en enda biljett kvar till filmerna, haha både royal och spegeln är helt slutsålda på biljetter...
liksom hela veckan är det fullt så jag tänker lugna mig tills nästa vecka eller så för att se den. Hörde av folk som var där och såg den att den var GRYM så jag har lite att se fram emot!
 

 

 
 


Kommentarer
À.

Inte för att det spelar någon till längre, men bio maratonet gällde breaking dawn 1 och 2, varpå 2an är den nyaste, efter midnatt fick de som var där chansen att se den nyaste twilight filmen på världspremiären ( som alltså skedde samma tidpunkt världen över ) :)

2012-11-15 @ 10:17:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0