11 oktober

God morgon på er.
 
Ska snart ta mig upp till ica och handla lite frukost och CHOKLAD! ett måste den här veckan.
Har knappt sovit nått inatt för jag har så ont i magen, ipren funkar ju bara i nån timme. vet inte hur många jag tryckt i mig så idag blir det bara häng i soffan med min vetekudde och andra avenyn.
hade inte varit fel om hjärtat varit hemma och hållit om mig en dag som denna :)
 
Har även mina två katter som lever rövare runt mig så jag blir galen, snart har dom sönder soffan...
 
men men nog om det. kanske är dags att göra en lite snyggare blogg, men jag är ju inte så teknisk så ska be någon som kan om lite hjälp. Vet exakt hur jag vill ha den :)
tips på någon som kan?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0