22 oktober

hallå på er.
 
Snart är det dags att boka utlandsresa för mig & hjärtat, vi kommer nämligen befinna oss i spanien över jul är det planerat :) så sköööönt!!!
Har nu lite smått panik efter bikinisar till resan, vet ju att det finns en hel del där nere men vill ju ha ett par med mig också såklart. Eftersom det är höst nu så finns det ju inte en enda bikini i butikerna så jag får beställa. Men det är så svårt att beställa tycker jag, hade beställt tre stycken i största storleken t.o.m från nelly men alla var för små så gav dom till syrran ;) får hålla tummarna att jag får hem någon som sitter perfekt!
Har nu suttit och tittat runt lite och fastnat för alla dessa ifrån Victoria's secret!
vad tycker ni? :)
 
 
Tur att man fyller år om ett par dagar så man kan önska sig någon/några av dessa favoriter :)))) perfekt med två stycken ju ;)
 
Nej nu måste jag börja fixa lunch och sen åka och jobba.
 
over and out! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0