26 oktober

God morgon
 
vill inte gå ut idag... ser så kallt ut ju. Men men inte mycket att göra åt det, börjar jobba kl 3 så det är bara att köra.
 
Ikväll ska man ut för första gången på jag vet inte hur länge... Pulz öppnar nämligen ikväll så man borde ju dra dit och ta sig en sväng på dansgolvet och ett par drinkar ;)
 
Sen just det här att jag jobbar till 19 ikväll är lite surt så det kommer blir lite stressigt men jag får ta med mig allt hem till far och fixa mig där så spar jag lite tid :) men det kommer bli bra hoppas jag!
 
synd att man inte hade pluggat till makeup artist så man kunde fixa en riktigt snygg sminkning till kvällen
typ som denna jätte fina sminkning på Linda Hallberg som själv är sminkös. Riktigt snyggt!
Nej usch nu måste jag börja göra mig i ordning för jobb och packa allt inför kvällen.
Ha en asbra fredag allihopa!
 
Over and Out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0