31 oktober

tog en liten pause i bloggandet haha.
 
Nåväl, kan ju börja berätta att festen i fredags var helt awesome, trotts vissa bravader hit och dit så var det en klart godkänd kväll :) Tack för kvällen brudar!
 
Annars var helgen lugn, var rätt bakis men lyckades sova bort nästan hela dagen & när jag äntligen gick upp vid 1 så drack jag litervis med vatten och sen fick jag och hjärtat för oss att åka till sthlm för att kika lite... ALDRIG MER!
När man inte känner till staden rätt bra och våg GPS gav oss utbrott var det inte så kul men sen hittade vi tillslut efter en hel del felåkande men vi kom tillsist fram och till vår förvåning var det helt kasst! vi åkte nämligen till Barkarby outlet, åka så länge i bil för att inte hitta ett dugg gjorde oss lite sura så efter mycket om och men åkte vi till uppsala och åt kinamat och Robin köpte en vinterjacka :) Hittade en jag med men den tar jag senare (a)
 
BARA 6 DAGAR KVAR TILLS JAG BLIR 20!!!!! :D
 
Idag har jag spenderat dagen med Malin, himla mys! vi har planerat min 20-årsfest lite och pratat massa skit.
 
Har det senaste 3-4 dagarna haft extremt ont i ryggen, asså allvarligt, jag har inte kunnat klätt på mig skorna utan hjälp, att böja mig ner överhuvetaget är en match, Grät hela morgonen för att jag knappt kom ur soffan för det gjorde så ont.
MEEEEEEN!
Nu har jag ringt till en massör som jobbar här i österby och hon sa att det var en varning på ryggskott så jag ska till henne och få massage på fredag! sååååå skönt! :) längtar :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0