julkalender 2012

Kom just att tänka på en sak, Jag har inte sätt en ända julkalender sen 2003... Det gick ju bara utför efter det året, hur tänkte dom när det blev en massa konstiga handdockor eller dockor i snöre som var nån form av julkalender?
hur tänkte ni där?
 
Men i år verkar svt eller vilka det nu är som anordnar detta har kammat sig och fixat en riktig kalender.
Dom tar upp en gammal godig frång 96 :) Mysteriet på Greveholm! (enligt mig den bästa kalendern av alla)
Fast detta år heter den Mysteriet på Greveholm - Grevens återkomst.... jag kommer sitta klistrad i alla fall
vad tror ni?
någon mer än jag som kommer titta? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0