läskiga tanke......

Alltså helt seriöst.. jag börjar bli rädd för mig själv och mitt "beroende" att shoppa. Så fort jag ser att jag har pengar på kontot är det nått som säger till mig att bränna pengar! Jag vet det själv att det här inte är bra. SKÄRPNING! får sätta in en summa på ett konto där jag inte kommer åt dom, omoget men får börja med något sånt. För mitt tankesätt när jag är ute eller ser något i en butik som jag "vill ha", det lyder såhär: ååh den här var snygg, den skulle passa bra till denna och detta osv osv....
 
Haha som idag var jag till thuns IGEN jag vet, iaf, var dit med en fin vän och jag lovade mig själv att jag inte skulle handla något förutom en filt jag velat haft rätt länge och presenter till två vänner som fyller år i helgen. No shit sherlock! jag kom hem 2 lax fattigare..... INTE OKEJ!
 
 
Men jag är ändå glad för lite nytt ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0