önsketänkande

Halli Hallå!
 
Har funderat ett tag här på vad man ska önska sig när man fyller år.... det är ju trots allt bara 22 dagar kvar :))) haha beter mig som om jag vore 12 när man började räkna dagarna när det var flera månader kvar ;) men man fyller ju faktiskt 20 den här gången :D
 
Har för övrigt lagt ner sökandet efter vinterjacka nu... den jag blev så förälskad i fanns att beställa från USA och det hade jag ingen lust med ifall nått skulle gå fel med leveransen, retur om det skulle bli nödvändigt så jag nöjer mig med den röda ett år till, köpte dock en ny höstjacka häromdagen :D
Bild kanske kommer sen...
 
 
Tänkte på det här med mobiler. Fick en HTC i studentpresent men nu har den börjat leva ett eget liv, på ett negativt sätt så jag sitter och kollar runt efter en ny, Är lite sugen på en iphone, vill ha en mobil med vändbar kamera om ni förstår var jag menar ;)
några tips?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0