21 september

Alltså nu får det vara nog!
Så fruktansvärt less på att ha det såhär fortfarande... var ner till sjukhuset för snart 2 månader sen om inte längre tillbaka för att jag kissade heeeeela tiden, räknade en gång och jag kom fram till att jag på natten gick upp 6 gånger på 5 minuter... snacka om att man inte fick sova... Så fort jag kom tillbaka till sängen var det bara att vända igen och gå till toan.
Berättade det här på sjukhuset och dom kom fram till att jag hade urinvägsinfektion, okej tänkte jag men det gör ju inte ont?! jag kissar ju bara kooonstaaaant!!! antagligen kan man ha så med så jaja tänkte jag och inhandlade en hel del citroner och tranbärsjuice. Det blev bra ett tag men kissa ofta gjorde jag fortfarande. Har aldrig behövt gå upp på natten för att kissa men nu är det minst 2 gånger...
En natt vaknade jag också med världens ryggsmärta vid 2 tiden och jag grät som en bäbis... Jag kunde inte gå, ligga eller sitta så den natten var hemsk! ringde akuten men dom sa bara åt mig att ta värktabletter och gå och lägga mig igen. Arg gjorde jag som dom sa och visst det gick över efter 3 timmars kvidande... nästa natt lika dan.
 
Efter ett återbesök hos sjukhuset och en massa tömmande på blod fans fortfarande inget som visade på att jag hade urinvägsinfektion men deras diagnos tyde på att det var vad jag hade så jag fortsatte kurera mig med juice och citron.... Det är som att någon sätter i en spärr så jag inte får kissa så mycket som jag behöver. Tjejer brukar ibland få den där känslan av att man inte kissat klart och får då en obehaglig känsla "där nere" så har jag heeeela tiden....
Det har inte riktigt gått över helt, springer fortfarande på nätterna och inte nog med det.... bara nu när jag skriver det här inlägget har jag gått på toa 4 gånger eller nu 5.... weeey!
 
Tranbärsjuice och citron funkar inte längre... har använt det för länge så kroppen har slutat reagera på det.
har ni något tips på vad jag kan testa för något så det här försvinner??!!
 
Hoppas ni får en bättre fredag än mig!
 
Over and Out!


Kommentarer
Kajaken

Well, de du ska göra är att fortsätta tjata på Sjukhuset och verkligen stå på dig.

2012-09-21 @ 13:01:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0