24 september

God morgon på er... eller vad man nu ska säga,
Har precis bestämt dejt med susanna som snart är på väg hit för massa film och frukost från hembageriet :) Hur gott?!
 
Vi var för övrigt på middag hos mamma igår jag och Robin, syster och tobbe. fick favorit maten såklart!!!! Enchiladas!! NamNam!
eftersom dom åker till spanien i morgon så blev det en liten "hejdå middag" och snäll dotter som jag är ska jag skjutsa dom till flygplatsen kl 3 på natten.... snaaaaark! men jag får ju bilen haha GLAD!! Får även sällskap av susanna i bilen snäll som hon är.
Känner på mig hur resan hem för oss kommer bli, övertrötta och skratta åt allt och inget och leva på redbull, men det blir nog bra :)
 
Nej nu måste jag göra mig i ordning.
 
Over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0