26 september

Hej på er, vet inte vart jag ska börja... är så sjukt trött att jag inte ens orkar tänka.
Spenderade ju natten hos mamma, eller jag spenderade natten mer i badrumet än i sängen. vaknade vid halv 1 för jag hade kramp i magen som strålade bak i ryggen, jag mådde illa, kallsvettades och hjärtat slog i 110 :/ och därefter bodde jag på toaletten till 4 när klockan ringde. TRÖÖÖÖTT!!!! kissade ca 25 gånger.... less.se
 
Berättade för mamma och hon blandade en "drink" till mig som det bara var att svepa. och det blev bra när vi satte oss i bilen till flygplatsen men ont i ryggen har jag fortfarande så har precis pratat med ett 3e sjukhus jag ska till i morgon, förhoppningsvis kanske dom hittar någon lösning. 3e gången gillt!
och inte nog med det har man även världens huvudvärk
Det går bra nu kompis!
skulle egentligen jobbat ett långt pass i morgon men hälsa före jobb så fick säga ifrån jobbet :/
Ska försöka sova lite nu.
hoppas det löser sig i morgon!!!
 
over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0