29 september

God morgon på er!
hur mår ni en lördag som denna, bakfulla eller inte? ;)
 
För mig bestod gårdagen av jobb 11-19 och sen hem till Malin & Eric på lite "film" men det blev istället grogg och öl för våra män medans vi fick köra ;) Dom tog en sväng till fiket men vi fick inte följa med haha så vi hamnade här hos oss och tittade på Nybyggarna.... intressant faktiskt :)
Pojken somnade direkt som en liten baby och snarkade mig i örat konstant hela natten och var allmänt dryg, jag somnade väl till vid halv 3 och har varit vaken sen strax efter 4..... SKÖÖÖNT!
 
Märker att min pencilin tar ut sin rätt och biverkningar ordentligt på ett negativt sätt.... USCH! har inte märkt någon förbättring än men dock har jag precis börjat dag 3 av 5 så jag hoppas på förbättring snarast!!! annars blir det "back to the hospital" :/
 
Nu ska jag gå upp och lägga mig igen och sova någon minut eller två...
Måste ju vara pigg och glad senare idag när man ska på dop och så man orkar med kvällens bravader!
 
Over and Out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0