feel the beauty

Har börjat överväga om man kanske ska sätta i extensions men jag vet inte om det är värt de.... så trött på att ha kort hår som aldrig växer. Men nackdelen med att sätta i extensions är ju att det kostar ju extremt mycket och det håller ju bara typ 2-4 månader innan man måste sätta om det och även det kostar ju... Just nu har jag clips men det är så drygt att sätta i, det blir inte bra längre, håret bara tussar ihop sig och klippsen syns så vet inte riktigt vad jag ska göra...Det ser bara weard ut helt enkelt, man vill ju att det ska se äkta ut.
 
 
Några förslag? är det värt det eller kan man lösa det på ett bättre sätt med clips? eller ännu bättre..hur får man sitt vanliga hår att växa?!
 
 


Kommentarer
Anonym

närings olja för håret, inget löshår !! det förstör som tusan. bra schampoo och balsam.

2012-10-04 @ 22:15:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0