operation antibiotika

JAAAAAAAA!!! äntligen kom jag till ett vettigt sjukhus som kunde sin sak!
Nu har jag fått pencilin emot urinvägsinfektion som det visade sig vara, men att den hade börjat gå upp till njurarna eftersom jag haft det så pass länge. Så nu har jag en kur på 5 dagar och blir det inte bättre ska jag få en remiss till uppsala så får dom gå vidare med "fallet".
Känns skönt att jag fått veta exakt vad det är jag har nu iaf :)
 
Nog om mitt besvär.
 
Det blev ju en sväng till stan sen med hjärtat. det blev en tv till köket och några ute lampor (jag är mörkrädd)
sen var det även invigningsfest på Gränby så fick med mig lite basic saker hem, från kl 19 fick man ett häfte på alla butiker där och på allt man handlade fick man minst 20% rabatt! himla bra :))))
 
nu sitter jag och tittar på Hela sverige bakar, gud så gott allt ser ut! farligt program dedär ;)
 
 
 
Over and Out!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0