run forest run

God morgon på er!
Det slog slint i huvudet på mig i går kväll, jag bestämde mig för att gå upp med pojken i morse 06:15 och när han åkte till jobbet gick jag ut och tog en springtur ;) men jag kan säga att det kommer jag inte göra om... haha..Men lite cred ger jag mig själv för det :)
 
Men nu däremot ligger jag i soffan och har precis tittat klart på denna film ;)
The vow (älska mig igen)
En helt klart godkänd film att se, tyckte dock inte om slutet men det är ju en smaksak.
Den är även baserad på en verklig händelse.
 
En annan film jag såg för någon vecka sen var denna.
My sister's keeper

En film jag lovade mig själv att inte se men jag tog mig i kragen och så mycket tårar som sprutade har nog aldrig hänt när jag sätt en film. Jag lovar! 95% av filmen grät jag och snacka om huvudvärk när den var slut.
Men den var verkligen en sevärd film, men om jag vill se den igen kan ju diskuteras ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0