sista dagen i september månad

tjabba tjena hallå!
 
Har haft en bakis-dag heeeeeela dagen idag med slitna tjejer.... ont i kroppen och blåmärken har jag med. det blev nog lite för mycket av det goda för oss alla igår. Men det får man unna sig ibland :) det blev mycket skratt och några luckor fylldes i som man hade av kvällen, haha ja herregud vad vi skrattade.
Annars blev det mest soffhäng,film och massa fetto saker.
Här är 2 tips att välja mellan för att slippa den värsta bakfyllan ;)
  • ät och drick mycket vatten/mjölk innan du lägger dig.
  • ta en resorb innan du lägger dig och en när du vaknar. vätskeersättning, hur bra som helst!
Bota bakfyllan bäst?!
  • ta en ipren när du vaknar och gå tillbaka och sov lite till.
  • försök äta även om det tar emot
  • vissa mår bättre av att kräkas, inget jag rekomenderar
  • äta, duscha, skit
  • Men i det stora hela är det hinkvis med vätska som gäller, eftersom bakfylla beror på vätskebrist;) men det vet ni alla redan!
 
EN MASSA VÄTSKA! helt enkelt!
Nu ska jag ta mig upp till sängen och slå på en film, TRÖÖTTT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0