Torsdag 5 september

God morgon på er! Dagens planer har jag sätt fram emot ända sen det bestämdes förra veckan, ska ha en heldag med syster och mamma :) träffar ju knappt mamma nu för tiden, vi har kontakt på telefon varje dag men det är ju inte samma sak men det är bättre än inget alls. Och det blir ju inte lättare att hålla kontakten nu när hon åker utomlands i oktober och kommer hem igen i maj tror jag det var :/ då får vi prata på datorn...Jag som knappt klarade av att hon var borta två månader förra vintern men vi får lösa det så gått det går. Jag och pojkvän har iallafall planer på att åka ner över jul/nyår och hälsa på men det är inte helt bestämt än :) Nej nu måste jag kila till bussen för att möta upp mammi och syster i Gimo och sen vidare till Thun's :) Ja jag vet, jag har varit där 3 gånger på två veckor hihi :) Ha en grym dag allihopa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0