underhållning på tisdagkvällar

Jag är nog inte ensam om att titta på "svenska hollywoodfruar", tycker det är så sjukt bra men det finns ju tyvärr en fru som är så sjukt irriterande så det knappt finns ord... man irriterar sig på henne i varje avsnitt men ändå måste man fortsätta titta på programmet.
 
lite egen beskrivning om varje fru
 
Min personliga favorit är ju självklart Maria Montazami
Hon har en sån otroligt härlig personlighet. Hon vill alla väl och hennes sätt att leva är bara för härligt.
Man blir bara så glad av att se henne i programmet.
 
Isabel Adrian

En fru som har en egen fashion line och hon följer alla senaste trender inom mode/skönhetsoperations världen. Älskar hennes hår!
En härlig person som verkligen lever drömlivet hon velat ha med alla hus och assistenter osvosv.
En bild på Isabel innan hon började med alla operationer
 
Och säsongens nykommling Margareta Svensson

Det skiljer 38 år mellan Margareta 43 och sambon Seth Riggs 81 år. Seth är sångpedagog och har haft bla Michael Jacksson som elev.
Paret väntar nu sitt första gemensamma barn (en flicka), men drama har uppstått när Seths vuxna barn sen tidigare tvekar på att barnet är Seths så för att få ett slut på dramat i familjen har Margareta beställt hem ett test som kommer genomföras i nästa avsnitt hoppas jag,
(barnet är hans) hihi läste det nyss i klick ;)
 
Men vad vore programmet utan en massa drama och tjaffs med vår Gunilla Persson

Denna människa är ju bara för hemsk! vet inte om ni följer detta program men de senaste var ju bara för mycket... alla fruar sitter hos Margareta på en gemensam lunch och så fort hon berättade att hon och hennes man är sångpedagoder till stora kändisar högg Gunilla till direkt... "du måste träffa min dotter Erika nästa vecka, hon är den nya stjärnan med hennes låt och hennes röst är änglalik" blablabla... asså jag satt och var så arg och irriterad på denna kvinna i det avsnittet haha.
Visst hon vill att hennes dotter ska bli känd och allt där till men man behöver inte manipulera ungen fullständigt. Gör hon inge bra ifrån sig, sjunger i fel tonart är det för att hon är lite krasslig eller att dommarna är tondöva. haha den där mamman skulle inte jag vilja ha, inte undra på att hon lever ensam.
Men på tisdag kl 21 på tv3 är det nytt avsnitt och då ska erika träffa den nya frun Margareta för en lektion och då får ni se hur Gunilla kommer bete sig.
LÄNGTAR!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0