viiinterrr!

eftersom vinterjackan jag hittade på internet blev ett stort IG får jag börja leta igen, men det gick snabbt att hitta nya favoriter!! :)
 
dessa två fastnade jag för direkt, nu måste jag bara välja ut en...
Så sjukt fin så jag dör!! dock dyr :(
Riktigt fin den här med och bra i pris! :)
Men jag kan inte bestämma mig... men om jag tänker efter så kommer det nog bli canada goose jackan. Vet inte om plånboken tillåter att kasta ut 5 lax för jackan åvan :/
 
Lite annat smått som ska köpas är dessa två vinterskor. Är nog ingen hitt att gå i converse i vinter ;)
fodrade "kängor" tyckte dom var fina.
och vad är vinter utan uggs?? hur sköna som helst så det blir ett nytt par i år.
 
Nå vad tycks?
 
Over and Out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0