silikon boobies

Hej på er, det var ett tag sen.
 
Har fått höra på sistone att det är folk som reagerar på mina bröst, herregud finns det så lite att prata om här i världen?!
"har hört att hon har silikon"... NEJ jag har inte sillisar... dom är 100% äkta, så ni kan sluta snacka skit nu tack!
 
jag är medveten om min storlek och kan säga att visst är det snyggt med stora boobies men i stort sätt är det bara jobbigt med det, kläder passar inte lika bra eftersom tuttarna är i vägen, det är tungt och det är SUUUUUPER svårt att hitta bikinisar/bh som sitter bra!
 
Så i det stora hela, det är snyggt men drygt!
sluta snacka skit om nått ni inte vet något om!
tack och bock.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0