11 januari

Ska snart börja göra mig i ordning för att åka till östhammar och fira kära syster som fyller 22 stora år :)
 
men innan det så blir det några avsnitt andra avenyn, har även träffat två fina vänner idag och varit på "möte" hos swedbank, ska nämligen lämna nordea nu!
Jag har även lyckats låsa mig ute, när jag låste dörren tappade jag nyckeln så den ligger fint under trappen upp till dörren.... Bara jag som lyckas med sånna tabbar. Måste nog sätta på en as stor nyckelring så den inte kan ramla igenom springan igen haha.
 
Men nu ska jag fortsätta titta på andra avenyn, ha en bra fredag kära ni för det ska jag ha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0