17 januari

nu kommer det ett negativt inlägg så ni som inte vill läsa behöver inte...
 
Måste bara lätta på trycket, är så jävla less på folk som inte sköter sitt eget liv utan ska lägga sig i andras... i det här fallet syftar jag på mitt.
 
NEJ! jag har inget fast jobb, jag har inte en inkomst på 15000 eller mer i månaden, jag går på timmar och på så sätt får jag ju dom pass som det behövs folk och så har jag MIN helg. Det är bättre än inget!
Så ser läget ut hos mig, och på så sätt har jag ju en hel del lediga dagar ibland mellan jobbdagarna men just nu är jag extremt glad när jag fått ganska bra med jobb i ett par veckor och idag har jag en ledig dag om man räknar bort helgen också eftersom de flesta "vanliga" jobben är mellan måndag-fredag.
Jaja skit samma... kort och gott så har jag inget fast jobb, men jag försöker!
Och ni som nu kommentera det jag sa angående att jag var glad för EN ledig dag & det som är orsaken till varför jag skriver ett inlägg om det är att jag inte behöver fler som lägger sig i och får mig att känna mig värdelös.
Skaffa er ett intressantare liv så ni har fullt upp med ert eget och ger fan i andras.
Tack och tack! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0