18 januari

Hellu på er!
Har precis kollat på en extremt bra film, en dansk & riktigt bra. a royal affair någon som sätt den?
 
Någon mer än jag som blir sur när man förväntar sig mycket av en film och så visar det sig att den är en total flopp, det händer inget, den är bara helt kass, en film ska få en att "känna" att man inte vill lämna tv:n, man är så fast att man inte ens har mage att gå på toa haha.
Den känslan fick denna film mig att känna.
 
Så grymt bra, har ni inte sätt den så rekommenderar jag den starkt!
Så kul också med en svensk skådespelerska i en av huvudrollerna.
 
 
Då vet ni det.
Nu ska jag äta lunch och sen bege mig till jobbet, och idag ska jag jobba med kära syster! GLAD! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0