21 januari

God morgon!
tog en liten sovmorgon idag, hihi nejdå, i vanliga fall sover jag till närmare 11 men eftersom jag börjar tidigt i morgon kan man ju inte sova hur länge man vill för då kommer jag aldrig kunna somna ikväll.
Låg en stund och gosade lite med min baby-katt som är en sån sjukt sällskaps nörd! man får knappt vara i badrummet ensam.
Men hon är mys!
lill-hjärtat när vi precis hämtat henne ♥ saknar tiden då hon var så liten.
nu är hon ca 2 och aningen större haha
 
annars idag ska jag möte med banken & till dess blir det tvätta, äta frukost och bara fixa till lite här hemma.
 
hoppas ni får en bra måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelierebecca

Detta är mitt liv i ord

RSS 2.0